Drevne indijske magijske knjige, koje vuku korijene iz prastarih, vise od 5000 godina starih Veda, ovoj temi posvecuju neuobicajno mnogo prostora. Bajalice obicno slijede ustaljeni obrazac po kome se prizivaca poistovjecuje s nekom natprirodnom silom. Nakon ponavljanja tvrdnje da su on (ili ona) obdareni magijskom moci, priziva se duh da im pomogne. Bajalicu koju navodimo koriste zene protiv svojih suparnica:
“Moc ove zene, njeno bogatstvo, njene prednosti, sve dodose k meni. Ona ih vise ne posjeduje. Ona ce, poput planina, sjedeti u kuci svojih roditelja i nikad se nece udati.
O, Jama, veliki Kralju, ova ce zena pripadati Tebi, nikome drugom. Ona ce morati ostati u majcinom domacinstvu ili u domacinstvu svog oca ili brata!
Ona ce samo za Tebe odrzavati kucu, kralju Jama: Tebi je, evo, predstavljam! Ostat ce sa svojom porodicom sve dok joj kosa ne obijeli!
O, zeno, tvoju sam srecu sakrila u duboku kutiju. Ovo radim u ime Asite i Kasjape i Gaje. Sve ce ostati skriveno!...”

· Neka ovaj čovjek bude samo moj!
U slucaju da se zena plasi da bi je druga mogla istisnuti iz muzevljevog ili udvaracevog srca, koristi se velik broj razlicitih magijskih obreda. Vadeci biljku, kojoj se pridaju cudotvorne moci, zena iznad nje izgovara sljedecu bajalicu:
“Ja kopam ovu biljku, ovu mocnu biljku... Ova biljka posjeduje cudesnu moc; moc da izbaci zenu koja mi je suparnica; moc da dobijem ili zadrzim voljenoga muza.
O, biljko s tako uspravnim liscem; tako ljepa i mocna, neka ovaj covjek bude samo moj. Neka moja rivalka nestane; upotrijebi snagu koju imas, kao i snagu duhova.
Ljepsa sam od druge, vaznija sam, snaznija. Protjerajmo je zajedno, daleko je otjerajmo, dalje nego sto moze i zamisliti.
Puna sam snage. I Ti si, o, biljko svemocna. Zajedno cemo zauvijek savladati ovu zenu!
O, covjece! Ja sam te omadijala magijom ove biljke. Nista nije jace od sile koju sam prizvala i na Tebe prenijela. Tvoje misli nece nikada odlutati od mene; one ce me pratiti kao sto voda slijedi svoj vodotok, kao sto tele prati svoju majku!...”
· Cini za dobijanje sina
Nakon sto se, napokon, ostvari ceznja i pridobije ljubav muza ili zene, slijedi logican korak – kako ostvariti zelju i dobiti sina - sto predstavlja krajnji cilj svih bracnih zajednica. Za tu zelju izgovara se mnoge bajalice, ali je ova jedna od najpopularnijih:
“Gle, sjeme se pomijesalo, a to je put ka rodenju sina. To je uredio Pragapati. Pragapati, Anumati, Sinivali, oni ga napravise. Pragapati ce urediti da se zenska djeca radaju kod drugih - nama ce napraviti sina! Sina!...”

· Čini za sprečavanje pobačaja
I ova tema u indijskoj ljubavnoj magiji zauzima visoko mjesto. Pred spravljacima zapisa i hamajlija nalazi se veliki izbor mogucnosti i, kako tvrdi Idriz sah, imaju pune ruke posla. Oni koji vise vole bajalice, najcesce se odlucuju za ovu:
“Bas kao sto Zemlja stvara ziva bica, tako ce i dijete uspjesno da se stvori! Tvoj zametak, kao zametak planina, bit ce cuvan i dijete ce biti zdravo rodeno!...”

· Čini da žena ostane neplodna
Pod ovim naslovom nalaze se brojne tajne recepture za izazivanje mrznje i pakosti. To i nije cudo, jer u drustvu u kojem su brakovi s mnogo zena cesta pojava, porod – pogotovo radanje sina - porodilji neizbjezno donosi cvrsci polozaj nego sto ga imaju zene bez djece. Shodno tome, mnoge zene se nadaju da ce u braku jedino one radati djecu i da ci samim time biti najvoljenije, najpostovanije i da ce, konacno, imati najveci uticaj.
Ako muz dovede kuci jos jednu zenu, njene suparnice u haremu obicno ponavljaju sljedecu bajalicu:
“O, Gatavedas, sprijeci one koji su na putu da se rode! Tvoju utrobu, o, zeno, ovim magicnim cinima ja sam zacarala i ona je naopako okrenuta i nece stvoriti potomstvo! Ti si besplodna, uzimam ovaj kamen koji predstavlja tvoju neplodnost!...”

· Čini protiv ljubomore
U isto vrijeme, zena koja zna za ljubomoru druge zene, svoj polozaj ce ojacati igovaranjem ovih rijeci:
“Tu ljubomoru koju prema meni osjecas, taj snazni osjecaj ja unistavam. Vatru ljubomore ja razgonim, kao sto vjetar razgoni pozar.
Kao sto je smrt neminovna, kao sto su mrtvi mrtvi, tako je i tvoja mrznja zauvijek mrtva! Istisnula sam ljubomoru iz tvog srca kao sto se iz mjehura istisce zrak...”
Carobnjak koji je najcesce placen onoliko koliko cini baci, cesto potice svog klijenta da za ostvarivanja istog cina koristi vise magijskih mogucnosti.

· Čini za uljepšavanje
zena ciji muz izgubi interes za nju, najcesce ce se opredijeliti da jedne cini upotrebi za povratak njegove ljubavi, a druge za sopstveno privlacnosti, pozeljost i ljepotu. U tu svrhu, u Indiji se najcesce koristi ova bajalica:
“Aratija, tog demona koji me cini ruznom, ja odbacujem. Sav nedostatak ljepote otklonit ce mocni Varuna i Mitra. Arjamane, ruke moje uljepsaj. Ucini me ponovo srecnom. Sreca je cilj zbog kojeg je zena stvorena!
Neka sva ruznoca nestane uz pomoc duha Savitara! Sve nepozeljne stvari uma, tijela i izgleda, sve ce nestati.
Sve mane, svaki nedostatak ljepote, zauvijek ce nestati!...”

· Pjesme muškosti
Muskost se na indijskom potkontinentu smatra toliko vaznom da mnogi narodni iscjelitelji cijeli zivot posvecuju proucavanju njegovog nastajanja i odrzavanja. Da bi se ocuvala i ojacala muskost, pjevaju se posebne pjesme u toku pripremanja magijskih cini. U Indiji postoji, naime, vjerovanje da je psiholoski momenat veoma znacajan za zdravu i naglasenu muskost.
Za njeno stimuliranje koriste se dvije biljke – “mucuna pruritus” i korijen biljke “feronia elephantum” za koje ayurvede tvrdi da posjeduju magicna svojstva. Zbog toga se one beru uz poseban ritual. Prilikom vadenja iz zemlje, izgovaraju se sljedece rijeci:
,,O travo, tebe iscupase bikovi" — karakteristicni deo simbolike koji se nalazi u mnogim indijskim magijskim obredima. I dalje: „Ti si bik koji obiluje silinom strasti: i za takvog bika ja te danas vadim!..."
Za cupanje biljke iz zemlje koristi se i specijalni gvozdeni raonik. Cesto se desava da se obe biljke vade, negdje u isto vrijeme. Posto se dobro izgnjece i namoce u vodu, tecnost iz njih pomijeesa se s malo mlijeka. Sjedeci na specijalnom tucku ili kocu, pacijent pije smjesu, ponavljajuci ovu bajalicu muskosti:
“Ti si biljka koju Varuna za sebe izvadi od Gandarve, ti mocna i strasna travo koju mi iscupasmo.
Usas, Surja, Pragapati, svi su sa mnom; svi ce mi dati silu koju trazim; ona ima toplinu vatre. Kao muzjak antilope, o Travo, Ti imas svu snagu koja postoji, kao brat velikog Some...”
Ova pjesma zavrsava crtanjem i prizivanjem svih moci Indre koje se u vedskoj tradiciji najcesce porede sa „strasnom zivotinjskom silinom".

Zaštite se od crne magije i stimulirajte svoju srecu: