Kur’an je osnova i temelj duhovne medicine islamskoga svijeta u cije pozitivne efekte istinski vjernici nikada ne sumnjaju. I dok oficijelna (tjelesna, fizicka) medicina traga za lijecenjem i cuvanjem zdravlja covjeka, nastojeci da ga ucini zdravim i srecnim u (ovozemaljskom) zivotu, pri tome ne ulazeci u suptilna pitanja: zivota u kaburu (grob), prozivljenja, sakupljanja, hisaba (racuna), kazne, dzenneta (raja), dzehenema (pakla), vatre i slicnog, duhovna medicina traga za podjednakim usrecenjem covjeka na ovom, ali i na drugom svijetu, ne praveci pri tome nikakvu razliku. I dalje, dok se oficijelna medicina bazira na lijecenju pomocu odredenih supstanci - kapsula, pilula, sirupa, antibiotika, injekcija, kemijskih supstanci i sl. - duhovna medicina lijeci Kur’anom, kur’anskim dovama i raznim vrstama ibadeta (obredi bogosluzja).

U svijetu gajba
Naravno, razlike su i u samom temeljnom pristupu: zvanicna medicina je zasnovana na materijalistickom pogledu na svijet, a duhovna, kako joj i samo ime kaze, na onome sto je duhovno, sto je nevidljivo i sto se podrazumjeva pod najsirem znacenju rijeci gajb (“Al-gayb pripada samo Bogu”, Kur’an, X,20).
Svijet gajba bismo mogli podijeliti na svijet meleka (andeli) i svijet drugih duhovnih bica, koji se u islamu nazivaju opstim izrazom dzinni, a najcesce se radi o zlim duhovna bica najrazlicitijih uvjerenja. Od njih covjekovom psihickom zdravlju i prijeti najveca opasnost, jer su oni pokorne sluge sihirbaza, onih koji spravljaju crnomagijske cine – sihire.
Ovom temom se u proslosti bavio velik broj autora, koji su istrazivali manifestacije i posljedice dzinnskih napada izazvanih sihirom. U ovom poglavlju mi smo se koristili iskustvima i saznanjima dvojice mozda i ponajboljih, Rijada Muhammeda Semaha (“Lijecenje Kur’anom”, DD “Grin”, 1998., prevodilac prof. Fikret Pasanovic) i Vehida Abdusselama Balija (“Ostri mac u borbi protiv zlih sihirbaza”, “Hajrat”, 1998., prevodilac hfz. Senaid Zaimovic).
Semaha bolesti dijeli na organske (prouzrokovane virusima, mikrobima i drugim mikroorganizmima), organsko-dusevne (prouzrokovane organskima uzrocima i napadoma dzinna) i dusevne (izazvane atakom dzina ili sihirom, to jest crnom magijom), dokazujuci da se dusevna oboljenja, ne mogu lijeciti medicinskim preparatima, vec samo Kur’anom.

Signali opasnog stanja
Simptomi dusevne bolesti obicno se manifestuju u snu, ali i budnom stanju. Evo simptoma koji se javljuju u snu: razliciti oblici nesanice, bezrazlozna uznemirenost, cesta polucija, nocne more, razliciti zastrasujuci snovi (koji izazivaju nemir, zalost i strah), videnje zivotinja (zmija, skorpiona, pasa, macaka i drugih), govorenje, uzdisanje i mrmljanje u snu; skripanje zubima; nesvjesno ustajanje i hodanje; vristanje, smijanje i plakanje; sanjanje da se pada s visoka; sanjanje da se hoda po mezarju (groblje) ili pustim mjestima; videnje duhova i prikaza; videnje ljudi cudna izgleda (previsokih, preniskih i sl); snovi koji izazivaju tjeskobu ili strah; snovi koji se obistinjuju (ali ostavljaju negativne posljedice na psihicko stanje) i slicni.
Posljedice dzinnskog napada i sihira, smatra Semaha, osjete se i u budnom stanju. To su bolovi u odredenom dijelu tijela kod kojih ne pomaze nijedan medicinski preparat; stalna glavobolja bez stvarnog organskog uzroka; depresija, tjeskoba, i osjecaj gusenja; osjecaj odvratnosti prema kuci, zeni, djeci i porodici; ubrzano lupanje srca bez ikakvog naprezanja; sejtanske (davolje) sugestije da se uradi nesto lose (ubije, pocini blud, incest i slicno); izbjegavanje bogosluzenja; nekontrolisani izlijevi bijesa; rasijanost; izbezumljeni pogledi, rijeci ili djela ili sve troje zajedno; neuobicajna zaboravnost; obamrlost pojedinih dijelova tijela (uz osjecaj lijenosti i klonulosti); neuobicajeno trnjenje odredenog dijela tijela (bez nekog organskog uzroka); skripanje zubima; padavica; grcenje pojedinih dijelova tijela; gubljenje kontrole nad pojedinim dijelovima tijela; buncanje; osjecaj paranoje; prividenja; cudni osjecaj u nekom dijelu tijela ili citavom tijelu...

Kada su suze slane...
U dugogodisnjoj praksi lijecenja Kur’anom, Semaha se uvjerio da se dusevne bolesti javljaju kao posljedice napada dzinna, koje naziva “mess” (dodir, opsjednutost) ili po necijem nalogu, dakle, putem sihira (crna magija).
Imajuci na umu silinu dzinnskog napada, opsjednutost (“mess”) moze biti razlicitog intenziteta. Prvo, stanje u kome se prisustvo dzinna u bolesniku ne moze utvrditi na osnovu odredenih znakova (bolesnik postaje nesvjestan i ne moze kontrolisati sta govori i sta cini). Drugo, bolesnik je dezorjentisan (mijasaju mu se realnost i fikcija i nije u stanju da kontrolise rijeci i postupke). Trece, iako je svjestan avojih rijeci i postupaka, oboljeli nema nikakvu kontrolu nad njima. Cetvrto stanje, smatra Semaha, je najcesce. “U njemu se javljaju pojedinacni simptomi, ali bolesnik ne gubi svijest i u potpunosti zna sta se zbiva, sta govori i sta cini, a takode posjeduje i moc kontrolisanja svojih postupaka, izuzev nekih fiziloskih stvari poput nekontrolisanog placa sa suzama koje se po trima osobinama razlikuju od obicnih: ne mogu se supregnuti, izlaze iz uglova ociju i slankastog su okusa...”
Pogledajmo kakvi su simptomi opsjednutosti i sihira za cije lijecenje vam nudimo cudesni med “Avicenu” i izbor Kur’anskih sadrzaja na CD-u:

SIHIR OPSJEDNUTOSTI: Ovaj sihir uvijek izaziva pretjeranost u emocijama, a ona se manifestuje pretjeranim strahom, pretjeranom srdzbom, pretjeranom tugom, pretjeranim nemarom i pretjeranom odanosti raznim porocima i uzivanjima.

SIHIR BOLESTI: U ovom teskom slucaju, dzinn je stacioniran u mozgu i u stanju je da blokira neki od mozdanih centara. Prema Semahi, znak ovog sihira je odredena bol u nekom dijelu tijela kojoj nije moguce naci organski lijek, potpuna paraliza ili gubitak nekog od cula, a prema Vehidu Abdusselamu Baliju, simptomi su - stalan bol u jednom od ekstremiteta, nervni grcevi, paraliza nekog od dijelova tijela ili prestanak rada jednog od cula.

SIHIR LUDILA: Ovaj se teski sihir, prema Semahi, ocituje rastrojenoscu, izbezumljenoscu, velikom zaboravnoscu, nenormalnim ponasanjem i rijecima, karakteristicnim unezvjerenim pogledima i postupcima, a prema Vehidu Abdusselamu Baliju, simptomi su – odsutnost duha, smetenost i velika pospanost; nejasan im smusen govor; neprestana zagledanost u jedno mjesto, nemoc da se skoncentrise na jedan posao i totalna dezorjetiranost.

SIHIR APATIJE: U njegove najcesce simptome, smatra Rijad Muhammed Semaha, spadaju ucestale fiks ideje, halucinacije, sumnje u prijatelje, bracu, sestre, najblize rodake, drugove... Ako se blagovremeno ne intervenise (lijeci), ovaj sihir ponekad zna da preraste u ludilo.

SIHIR LJENOSTI: Prema Vehidu Abdusselamu Baliju sihir ljenosti je djelo sahirbaza, dakle, crne magije, a njegovi simptomi su sljedeci: zelja za samocom, potpuna povucenost u sebe, stalna sutnja, odvratnost prema susretima, dusevna odsutnost, stalna bol; bezvoljnost, tromost, nepokretnost i konstantna ljenost i nezainteresovanost.

SIHIR ZALJUBLJENOSTI: Simptomi ovog teskog sihira, smatra Semaha, su pretjerana ljubav i pozuda, te abnormalna potreba za seksom, a Bali tome dodaje i nemogucnost strpljenja za osobom u koju je zaljubljen, pretjeranu žudnju za videnjem ljubljene osobe i slijepa poslušnost.

SIHIR U VEZI SA SPOLNIM OPĆENJEM: Rijad Muhammed Semaha kaze da se kod muskaraca ovi problemi ocituju na jedan od tri nacina: potpuno odsustvo erekcije ili njen gubitak samo prilikom opcenja; nemogucnost snosaja zbog slabe erekcije i prerana erekcija. Kod zena simptomi su sljedeci: refleksno stiskanje bedara i rodnice, koji onemogucavaju seksualni cin; frigidnost i pojava neredovnih krvarenja u vrijeme snosaja. Naravno, ovdje je rijec o slucajevima za koje ne postoje organski uzroci.

SIHIR IMPOTENCIJE: Kada je u pitanju sihir impotencije, prema Vehidu Abdusselamu Baliju, javljaju se sljedeci simptomi: oboljeli osjeti polet i zivost, te potpunu moc za spolno opcenje i dok je daleko od zene osjeca erekciju, a kada joj se priblizi s namjerom da spolno opci, spolni organ se opusti i postane nemocan za snosaj.

SIHIR NEPLODNOSTI: Semaha navodi da se dzinnska napast moze ocitovati kroz odsustvo muskih spolnih celija, njihov slab kvalitet i pokretljivost, sto sve onemogucava oplodnju ili poremecenu ovulaciju kod zene. Drugi oblik bolesti je da dode do zaceca i formiranja ploda, ali se potom dogadaju cudne stvari: plod u odredeno doba zamre i to se dogada vise puta u isto vrijeme, a na plodu se vide tragovi poput udaraca pesnicom ili tragovi prstiju oko vrata djeteta i to se dogada vise puta uzastopno.

Zaštite se od sihira i stimulirajte svoju srecu: